torsdag 26 maj 2011

Hjärtligt välkomna på modevisning!! =)


Fredagen den 27:e maj kl 17 och lördagen den 28:e maj kl 14 eller 16, är ni hjärtligt välkomna på modevisning på Värnamo folkhögskola och dess gymnastiksal!! =)

Vi elever på textilakademin visar våra kollektioner vi arbetat fram under en tid och som vi precis gjort klart inför examen nu i sommar.....Här ser ni en *sneakpeak* på vad jag kommer att bjuda på i morgon och på lördag!! Det blir en blandning av happy chic, stickat, sytt, charmigt, snett och vinnt, färgglatt, oversize i bästaste recyclingstyle!!

I vår utställningshörna har jag fler kläder, fast i en mer romantisk vintage stil......Vore kul om ni kom ni som bor nära!! =)





Kommer självklart att visa fler bilder framöver!! Ha en underbar helg!! Och håll tummarna för mig, är sååå nervös...ti-hi.... Kramar i massor Malin <3

10 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Gomorron sötaste du!

åååå va nyfiken jag blir.kan du inte göra ett plagg till mig..hihiii..

Ljuvligt,underbart,sötast,läckrast kommer dina saker vara!
Du är bara bäst så det kommer gå sååå bra så.

Puss & kram & LYCKA TILL !!
Nilla

rosenälvorna sa...

Hej, ser ut som härliga mönster och färger tillsammans, ska bli kul att kunna få se fler bilder./Christina

Helen Haglund sa...

Har hållit alla tummar och tår, och är övertygad om att dina alster blir succé! Det brukar allt som du sätter din touch på bli. Du är så duktig min vän, och jag önskar så att jag kunnat komma och kika på hela visningen...

Även om du nu känner att något skulle varit annorlunda eller gick lite halvsnett -så kommer säkert ingen annan tycka eller märka det för du är så duktig, helt unik!

*längtar längtar* efter dig, och fler bilder.
All lycka till, och massor av glädjekramar från mig

Lotta sa...

Bodde jag närmare skulle jag ha kommit!Men måste berätta att dina cupcakes sålde jättebra på min premiär i Lottas presentbod! Kul va!! Kram Lotta

Villblomsten sa...

Så mye fint du har på siden din :-)

Bejans dagar sa...

Hej
Trevligt att träffa dej igår och vilken fin blogg du har.
Kram från Carins mamma

Unknown sa...

Hej, Jag hoppas ni har HITTAT Nå, vad är ditt hemland ..... SOS SVENSK?
Ville säga att jag älskar din blogg, vad ser jag mycket och jag älskar ditt arbete!

Unknown sa...

HELLO, I HOPE YOU HAVE FOUND WELL, WHAT IS YOUR COUNTRY OF ORIGIN ..... SOS SWEDISH?
Wanted to say I LOVE YOUR BLOG, WHAT DO I SEE A LOT AND I LOVE YOUR WORK!
IF YOU BY COUNTRY ERRE, sent the English ...

emmashem sa...

Älskar din blogg! Så underbara bilder.
Ha det bra!
Missa inte min tävling!
Kram Emma

Huset på landet sa...

Åh vad roligt att få se vad du skapar. Väntar med spänning! Trevlig midsommar/Maria