lördag 30 maj 2009

Butiken är pyntad inför morsdag!!!........=)

I dag är det en underbart vacker dag..solen skiner och syrenerna doftar!!!!....=)
Underbart!!!!
Jag bjuder på kaffe, saft och kaka utanför butiken.....Tänkte visa Er lite bilder på min *morsdags pyntade lilla butik* till alla mammors ära....!!



Pasteller och bakverk.......














Flaggan i topp...det blev en med sno....!! =) Här sitter en liten nalle att älska!!...Damp ner i postlådan i går..bara så där!!!!!!.Underbar är bara förnamnet!!

Kan ni fatta hur snälla människor det finns där ute i *cyberspace*!!???

Nallen är en vete värmare..man *öppnar ryggen* och plockar ut en påse man värmer i micron!! Perfekt till barn vagnen, sjukt barn, tandvärk eller helt enkelt att bara kela med en kall vinter natt.

Dessa görs av två tjejer..varav den ena heter Anna!! Kika in på deras hemsida www.varlillabutik.blogspot.com och kika på fler!!

Tack snällaste du för denna goding!!..den värmer mitt hjärta.....=)




Avslutningsvis med en läcker tårta (tevärmare/ bröd värmare)....!! En stor kram till alla kunder, vänner, släkt och cybervänner!!!

Ha en underbar helg i solskenet!! Njut av livet...det går inte i repris!!!

Och du.....!! Vad du än gör....så är det det bästa!!! (*blink* *blink* Margaretha...=)

Krameliramis Malin

9 kommentarer:

Zwergenwelt sa...

Iloke the pictures and all the wonderful things I can see on this.
Lovely blog! I like it very much!!!♥, cornelia

Zwergenwelt sa...

Oh, i mean I like it! with "i" , sorry...

My home is my Castle sa...

Såå mye vakkert du har i butikken din :))
Jeg skulle veldig gjerne besøkt deg ;)

Ønsker deg en fin pinse :)
Klem,Kari

Beas sa...

Jisses vilken SÖT butik....

Bittan sa...

Hej !

ohjojoj va mycke fint du har fått in. Nu är det snart dax för en utflykt till Värnamo igen ser jag.

Kram kram Bittan

Anonym sa...

Hej igen!
så fina bilder!!!och fin text!
Idag gjorde jag det bästa jag kunde komma på:åkte till Lustfyllt.Jag kände mig glad efter detta besök,men jag var lika tillfreds och glad när jag hade besökt Dig.
Kram Margareta

Anonym sa...

Hejsan
Vilka bilder du bjuder på skulle vilja ha allt.

Våglyckan sa...

Åh så mkt fint. Gillade godisskplen med den lilla skylten. Hur gulligt som helst :-)
kram från mig
/maria

Susanne sa...

Hej..Imorgom skall min sambo på Elmia och jag tänkte ta min dotter med o åka till värnamo.Ser att du tyvärr inte har öppet då..Men har du några andra tips om vad som kan vara sevärt i Värnamo..Kram Susanne I fare