måndag 13 april 2009

*Påsk i Möckleboda by* hos Sofia, Lovisa och Lena!!!...=)

I dag var jag på en myspys tur i Möckleboda, utanför Ljungby..där Sofia med bloggen( http://www.fyravindar.blogspot.com/ ) och *lilla Lovisa* ( på bilden och som har bloggen http://www.lapetiteperle.blogspot.com/ och dennes *ömma moder* Lena, hade öppnat sin permenenta utställning/ försäljningsbutik i en vacker lada.. Där säljer de sina hantverk och loppis rariteter, som de ställt upp i en inspirerande miljö ....=) De har *världens förmåga* att få samman de vackraste stilleben man kan tänka sig..Jag låter bilderna tala för sig själva!!.. För mer info om öppettider..gå gärna in på deras resp bloggar!!
Titta och njut!! =)























När Lovisa fyllde 18 år för ett tag sedan..önskade hon sig ett *ytterdass*..och det fick hon!! =) Så nu har hon naturligtvis *pyntat det med kärlek*..som ni ser på bilderna nedan....=)







Visst är det härliga saker ... !!??..Det fanns mängder jag ville köpa..& det blev allt lite myspys saker som fick *följa med hem*...vilka jag visar i nästa inlägg!! Ha en underbar vecka allihop!! =)


Kramar i massor Malin

17 kommentarer:

ChatrinesLiving sa...

Hei Malin!
Så masse nydelig bilder!
Håper du har hatt en fin påske!

Hos meg har vi bare slappet av mens det har regnet ute...
Nå venter vi på vår her nord også:)

Ha en fin kveld!
Klem fra Chatrine:)

Anonym sa...

For ett nydelig sted:)
Kjempe fine bilder,og så mye fint. Skjønner godt at det var mye som fristet:)
Hadde blitt veldig dyrt for meg:)

Ha en super fin uke.

Klem Anita

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej goding!

men herrejösses vilket place du varit på...helt underbart!kan tänka mig att mycke fick följa med dig hem...så nyfiken nu ju....

är sååå sugen på en massa pyssel men tiden räcker ju inte till... :-(.......

hoppas du haft en underbar påska..

Kramizz Nilla

Annas Vita Hjärtan sa...

hej gumman!

Vilka underbar bilder, där vill man bara gå och drömma sig bort! Så sött av henne att önska sig ett utedass...hihi.

Ha en underbar vecka du med!

Kram Anna

Ankie sa...

Visst har Lovisa det fint hos sig.
Jag och min dotter var hos henne och jag blev med så sugen på att handla massor.
Men det passar inte in hos mig ännu, men jobbar på att få gubben intresserad av att byta stil!
Ett steg i taget så går det nog.

Ankie sa...

Säg föresten att du håller till i Värnamo så till dig får vi med ta oss en tur lite längre fram.

Du har en så fin och inspirerande sida.

Lycka är ~ Onnea on sa...

Vilken härlig blogg du har.
Kan sitta och njuta av de vackra bilderna i evighet.
Må så bra och trevlig fortsättning på våren!!
~Marita~

Birgitta sa...

Vilka härliga bilder du har och vad mycket fint att titta på hos dej. Första gången jag hittar till din blogg, men kommer gärna åter.
Kram från Birgitta

Lina sa...

Så mysigt du haft det! JAg och mor var i Moheda. Köpte bara lite småsaker.... Ha en skön vecka! Kram

alicelilly sa...

Verkar urmysigt, man blir så lycklig av alla dessa underbara bilder.
Kram på dig!

Susanne sa...

Hej ville bara titta inom och njuta lite av dina fina bilder..Och passa på och önska en fortsatt trevlig helg..Kram

Ett skönare liv sa...

förstår dej :) så mycket snyggt! kan inte varit lätt att välja!
hoppas helgen e skön :)
kram nadja

Evas sida sa...

Hej! Håller med dig, de har verkligen fått det att se inspirerande och smakfullt ut. Önskar dig en trevlig söndag/Eva

houseofchandeliers and vintage sa...

Ja det var fina bilder du lagt ut på deras butik.
Snällt av dig trots att du själv har en egen butik.
Som också är jättefin.
kram Zara

linnea-maria sa...

Det ser alldeles ljuvligt ut/linnea-maria

♥pysselstina♥ sa...

Hej Malin!
Nu var det längesedan jag skrev, men jag är ofta inne här och njuter av allt fint. Jag har öppnat ett "Pysselskafferi" med saker jag gjort som har låååång hållbarhet:-)...Jag söker även efter "speciella" å.f som vill ha söta och unika saker och då tänkte jag på dig:-)......
www.mittpysselskafferi.blogspot.com
Ha en härlig helg! Kram Stina

Mollys Hus sa...

Hoppas att ni hade det trevligt på "spat" :)