torsdag 22 maj 2008

Morsdags armband och presenter, virkade bakelser, hjärtan och vacker keramik!!!...=)






Har länge varit sugen på att *leka fram* ett armband med berlocker!! I dag blev det av.. ett *bling... bling* armband till mor =) det består av servis, köksredskap, kronor, knappar, trådrullar, strykjärn, pärlor, madonnor, kristaller mm. Blev rätt *kär* i det!! =)





Här kommer en nämre bild!!...=)




Sydde en mormorskänga och en kopp med lavendel i...vad annars, ti-hi...=)



Min vän Jonas har tillverkat plåthjärtan åt mig....Visst är dom fina??





Fick en underbart söt blomma med lika ljuvlig text, av min äldsta son, Hampus inför morsdag! Av min mellersta son Kalle fick jag en smarrigt läcker *cupcake* där han hade skrivit* till mor* på... Blev jag glad eller glad!!??? =) Tack mina älskade killar för dessa fina saker...=) Maximus..familjens minsta medlem är helt ovetandes om *den stora dagen* på söndag..hoppas att hans pappa tipsar honom med en massa förslag på fina saker man kan köpa till mor, ti-hi...=)




Här ser ni Kalle...som nog glömde bort att det var mammas morsdagspresent han åt upp !! =)




Här kommer en bild på Maximus..han höll till godo med marshmallows i stället!!! =) Här älskar vi sött, ti-hi...




Beställde underbar keramik till mig själv i morsdagspresent!! Kopp med hjärtan och fat med texten kärlek!! Finns att köpa i söta Ulrikas webbutik www.happyday.se tillsammans med vackra och ekologiska kläder, teer och kost tillskott.






















Inga kommentarer: