tisdag 13 november 2007

*Utmaning*!!...


När jag gick in på bloggen *faster Atta* var jag den tredje som kommenterade på hennes sida. Detta innebar att jag kommer få en paket av henne nu innan jul...jippie! Utmaningen går vidare... detta innebär att de tre första som kommenterar detta inlägg hos mig får något hemskickat/handgjort av mig med posten före jul! Reglerna säger dock att ni måste ha en egen blogg och skicka utmaningen vidare!....Först till kvarn....ti-hi...Ha en underbar vecka!

Många kramar Malin

9 kommentarer:

Hilde sa...

Ups, her falt jeg visst opp i noe spennende!!
Utamningar er alltid spennende..

Linda Muhr sa...

Hej hej!

Så spännade!

Kram Linda

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej !

så roligt med en utmaning till.Ja då ska jag se om jag kan få igång den på min sida oxå..hihi.

Kramar//Pernilla

Linneagården sa...

....försen, så synd. Men jag hann in till Pernilla istället. Kul.
Jag har ju redan fått 2 jättefina hjärtan av dig, Malin.

Kram /madelene

Nina`s Rosa verden sa...

Hei!
For en nydelig og inspirerende side!!
Moro med utfordring også!!!
KLEM, Nina.

Sublim design och Blossom kitchen sa...

Å, nej.. nu missade jag det!
Men så kul att du skickar vidare den:)
Jo, det är en blogg som startade
give along webring, det är lika kul varje runda!
Hoppas det är ok om jag länkar din fina blogg!
Hej så länge
/S

Nygammalt sa...

vad mycket fint du visar. Kram.

Hannis sa...

Vilken fin girlang!!
Misstänker starkt att om jag gjorde nåt liknande så skulle 2 katter snabbt hänga där=))Må väl//Kram Hannis

Fru Grön sa...

jag var för den. synd, du verkar göra sånt jag gillar!

linda